Veelgestelde vragen

Hoe werkt het ophalen vanaf een luchthaven?
Hiervoor hebben wij een ophaalprocedure. Die kan je hier vinden.
Mijn vlucht heeft vertraging, wat nu?
Geen zorgen! Dit houden wij zelf bij d.m.v. het opgegeven vluchtnummer.
Ik heb mijn vlucht gemist, wat nu?
Binnen de 24 uur kan een rit niet gewijzigd of geannuleerd worden. Er vindt dus geen terugbetaling plaats.
Mijn vlucht is geannuleerd, wat nu?
Binnen de 24 uur kan een rit niet geannuleerd of gewijzigd worden. Er vindt dan geen terugbetaling plaats.
Heb ik een kinderstoel nodig?
Nee, je hebt geen kinderstoel nodig. Als officieel taxibedrijf hebben wij hier namelijk een vrijstelling voor.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, dit kan tot uiterlijk 24 uur voor aanvang. Binnen de 24 uur vindt er bij annuleren geen terugbetaling plaats!
Kan ik ritgegevens wijzigen?
Ja, tot 24 uur voor aanvang kan je je gegevens wijzigen. Binnen de 24 uur is dit niet meer mogelijk. Stuur hiervoor een mail.
Past al mijn bagage?
De bagage moet in de kofferbak passen, anders kan deze niet mee. Meer info lees je hier.
Wat voor soort voertuig haalt mij op?
Je krijgt tenminste het soort voertuig dat je hebt besteld. Het zou kunnend at een groter voertuig je ophaalt, zonder meerprijs.